Міністерство освіти і науки України
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецька гімназія №5
Чернівецька спеціалізована школа І ступеня №23
м.Чернівці, вул.Д.Загула, 8
53-20-90, 53-21-60
УВАГА ! Інформація для батьків майбутніх першокласників на сайті гімназії (СШ І ступеня № 23). 20 лютого - День Героїв Небесної Сотні. Пам'ятаймо! Не зрадьмо ідеали Майдану!

1. Батьки учнів часто далекі від педагогіки, а тому класний керівник має налагоджувати стосунки з ними на основі систематичних спостережень та організації педагогічного всеобучу для них.
2. Аналізуючи свою роботу з батьками, згадайте, чи продумуєте ви роботу з ними, наскільки ваші зустрічі, бесіди корисні для них. Чи проводите вина початку навчального року батьківські збори з порядком денним «Як батьки мають допомагати у навчанні?». Який зміст  вивикладаєте у свої поради? Чи викликає у батьків ваших вихованців бажанняз вертатися до вас за порадами і приходити на батьківськізбори?
3. При підготовці батьківських зборів заздалегідь слід продумати порядок денний, зміст інформації і настанов, з якими виступите перед батьками. Економте свій час і час батьків.
4. Перш ніж розпочати батьківські збори чи бесіду, намагайтесь добрими жартами створити атмосферу доброїдовіри.
5. Не намагайтесь виправдати себе, учителів, школу, критикуючи учнів і їхніхбатьків. Пошук розумних заходів впливу і ваша доброзичливість допоможуть вам знайти спільну мову з батьками і позитивно вплинути на навчання та виховання їхніх дітей.
6. Зв`язокіз батьками учнів має бути постійним, а не від випадку до випадку і не тільки тоді, коли в класі трапилася надзвичайна подія.
7. Перш ніж звернутися до впливу батьків, з`ясуйте, наскільки і в чому вони авторитетні для учня, що самі учні знають про своїх батьків і як ставляться до них.
8. Запрошуючи батьків до школи, повідомте їм причину виклику, це позбавить їх від зайвих хвилювань і дозволить підготуватися до бесіди з вами.
9. Частіше запрошуйте батьків для того, щоб похвалити учня, це дає хороший виховний ефект. Нехай запрошення до школи не викликає в батьків думку: «Що вінзнову накоїв?»
10. Інколи бесіду з батьками доцільно вести в присутності учня.