Міністерство освіти і науки України
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецька гімназія №5
Чернівецька спеціалізована школа І ступеня №23
м.Чернівці, вул.Д.Загула, 8
53-20-90, 53-21-60
Карантин 06.03-22.06. Інформацію про організацію роботи гімназії під час карантину дивіться на головній сторінці сайту.

Випадкове відео

Ми вільні, бо ми гідні

 

Домашні завдання з природознавства, біології та екології

Вчителі: Абрам’юк Г.Й., Котик Н.І.

Клас

Тема

Завдання

5-А

5-Б

Рослини та тварини

§ 34 – прочитати.

- Скласти конспект

- переглянути відео-фрагменти та скласти по 1-му запитанні до них.

- с.151 завдання «Станьте дослідниками природи» (письмово за зразком таблиці)

- Міні-проєкт Скористайтеся науково-популярною літературою, мережею Інтернет і підготуйте розповідь на тему

«Тварини минулого». Під час дослідження дотримуйтесь такого плану

-          Коли і в яких умовах проживала тварина на нашій планеті;

-          Розміри, форма, покриви тіла тварини;

-          Чим живилася тварина;

-          Як учені пояснюють зникнення тварини на Землі.

6-А

6-Б

1.Покритонасінні (параграф 45)

2.Екологічні групи рослин  (параграф 47)

3.Рослинні угруповання  (параграф 48)

4.Типи рослинних угруповань (параграф 49)

-   Опрацювати теми,;

-  Скласти опорний конспект;

- Виписати нові терміни

7-А

7-Б

1.Розмноження і його значення. Форми розмноження тварин

2.Статеві клітини та запліднення

3. Розвиток тварин

4.Періоди та тривалість життя тварин

-          § 39-41 опрацювати;

-          Скласти опорний конспект;

9-Б

Ознака як результат взаємодії генів

-          §34-37 прочитати;

-          Скласти конспект;

10-Б

Взаємодія алелів. Множинний алелізм. Хромосомна теорія спадковості. Кросинговер

-          §61-62 прочитати;

-          Скласти конспект;

-          Завданння на с.131;

11

А, Б

Забруднення довкілля, його види та критерії.

-          §35 прочитати;

-          Скласти конспект;